Obchodní podmínky

  1. Zákazník zajistí, zpevněná plocha pro stroj cca 8x7 m, v takovém místě, aby byl zajištěn příjezd automíchače a mohl plnit pumpu. Dostatek vody, pro případné ředění materiálu a umytí pumpy (přípojka, cisterna). Pokud takto neučiní, bude mu účtována položka mytí mimo stavbu, dle platného ceníku.

  2. Zákazník zajistí, na stavbě musí být k dispozici ​dvě osoby, které pomůžou obsluze, natáhnout a spojit hadice na místo, kam potřebujete materiál přepravit. Tyto dvě osoby, dále obsluhují konec hadice a tím určují, kam je beton potřeba nalévat. Po ukončení čerpání betonu, dvě osoby pomohou obsluze vyčistit a uklidit hadice.

  3. Zákazník souhlasí, že mu bude účtována hodinová sazba za každou započatou hodinu na od příjezdu až do odjezdu pumpy z místa čerpání. V případě že beton bude objednán přes naši firmu, neneseme záruku na termín dodání betonu na stavbu, ani četnost dodávek, protože neumíme nijak ovlivnit dodavatele betonu. 

  4.  REZERVACE !!!, pokud nedostanete od nás žádnou odpověď do 4. hod od zadání rezervace, tak někde nefunguje komunikace, ihned volejte (SMS nekomunikujeme).

  5. ZMĚNA REZERVACE !!!, změny rezervace přijímáme do 10:00 před dnem rezervace, a to pouze písemně mailem.  Pokud Vám do hodiny od odeslání vašeho mailu nepotvrdíme změnu, volejte, nefunguje komunikace.

  6. Penalizace zmařeného výjezdu: pokud nedodržíte podmínky a dojde k zmařenému výjezdu bude Vám účtováno přístavné 3750,-Kč

  7. Upozorňujeme všechny firmy,že tato rezervace funguje i jako řádná objednávka !!!

  8. Splatnost tolerujeme pouze 14. dní od vydání faktury.

  9. Jáké koli podmínky, které mají firmy ve svích objednávkách neaceptujeme.

  10. S těmito podmínkami souhlasíte již při vytvoření rezervace.